Translate

18 stycznia 2014

Wishlista Pati's Home na ten rok :D

Hej!
Dziś nic nie recenzjuję, więc post będzie luźny, mniej roboczy, ale za to bardziej weekendowy! :)
Przyznam Wam się szczerze, że bardzo nie lubię tej spolszczonej nazwy "Wishlista". Początkowo chciałam zatytułować ten post inaczej, ale nawet nie wiecie, jak ciężko było mi znaleźć inne odpowiednie słowo, które w szybki sposób informowałoby Was, czytających o zawartości tego posta :P
A więc jest Wishlista :)
Jeśli wstęp mamy już za sobą, zaproszę Was do przedstawienia produktów, które są priorytetem przy moich następnych zakupach :) 
Przygotowałam mały kolaż, na którym możecie sobie wszystko dokładnie zobaczyć "z bliska" :)
Myślę, że w ciągu roku moja lista będzie się powiększała, ale tak jak już wspomniałam - tutaj znajdują się rzeczy dla mnie najważniejsze, te na których zależy mi w pierwszej kolejności :)



Jak sami widzicie - nie ma tego dużo...
1. Paleta firmy Sleek Bad Girl
2. Korektor pod oczy Inglot - podobno baardzo dobry :)
3. Bronzer Bahama Mama 
4. Woda perfumowana Yves Rocher o zapachu różanym. Ja mam z tej wersji konwaliową w kolorze zielonym i już trochę mi się znudziła, za to moja siostra niedawno zakupiła sobie tę i jest świetna :)
5. Pędzle firmy Hakuro - oczywiście nie w takiej ilości jak na obrazku, mam zamiar wybrać tylko te, które na pewno będą mi potrzebne
6. Pędzle LancrOne - również nie w takiej ilości. Zastanawiałam się nad Sunshide Minerals, ale jakoś nie umiem się do nich przekonać tak na 100 procent, mimo, że to ta sama firma
7. Lakiery Essie oraz Top Coat tej firmy
8. Lustrzanka lub inny aparat z dobrym makro, na który pozwoli mi moja kieszeń - ta pozycja na liście posiada niewiadomą w postaci terminu zrealizowania :)
9. Rozkloszowana czarna spódniczka, najlepiej skórzana oraz rajstopy Gatty :)

No i właściwie Kochani to by było na tyle ;)
Napiszcie mi w komentarzach, jak podobają Wam się moje propozycje, czy macie podobne marzenia, a jeśli macie podobny post na blogu, śmiało wysyłajcie link, chętnie przeczytam :)
Jeżeli jesteście w stanie polecić fajny aparat, który będzie w stanie wykonywać dobre zdjęcia makijażu przy opcji makro, dajcie znać, każda sugestia się dla mnie liczy!
Buziaki :*

35 komentarzy:

  1. Bardzo fajna lista. Na mojej też znajdują się pędzle Hakuro, a jeśli chodzi o firmę The Balm to czaję się na ich słynny rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja chciejlista troszkę pokrywa się z Twoją. Też marzę o tej paletce ze Sleeka, pędzlach Hakuro i rozkloszowanej spódniczce. Takie rajstopy jak na fotce ostanio kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wishlista. Ja bym chciała Bahama mame i lustrzankę :D Powodzenia abyś zrealizowała listę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy i ostatni punkt mamy taki sam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post, też planuję notkę o tej tematyce :) Jeśli chodzi o aparat to niestety nie mogę nic polecić.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na post ! też chciałabym lustrzankę <3
    Obserwuję;*

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uuu no nieźle :D
    też muszę ogarnąć swoją wishlist'ę, a będzie trochę tego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Pati :) znalazłyśmy się :) co do korektora z Inglot, miałam ostatnio okazje popracować na produktach tej firmy. Gdy zobaczyłam pełen kuferek pudrów, korektorów, palet cieni, błyszczyków, szminek... Inglot, zakochałam się. Świetna lista!!

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie jakiś lakier Essie by się przydał i paletka ze sleek'a :) Kilka pędzli hakuro mam i są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z paletek Sleek mam Storm i bardzo ją lubię, tak samo jak kilka pędzli Hakuro :) Essie też chciałabym wypróbować ale cena mnie odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pędzle mam, spódniczki sama sobie szyję, na brak kosmetyków raczej nie narzekam, a jednym moim marzeniem do realizacji na chwilę obecną jest właśnie lustrzanka, w lutym chyba uda mi się zrealizować to marzenie :) Wybiorę Nikona D3100 prawdopodobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super lista fajnie to przedstawiłaś ;-)
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. lustrzanka marzy się i mi:) ale jeszcze chyba na nią trochę poczekam...

    OdpowiedzUsuń
  14. super wszystko!

    ps. zapraszam na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wody toaletowej z YR Ci nie polecam. akurat ta wersja bardzo szybko się ulatnia i nie pozostaje zbyt długo na skórze. Szkoda, bo zapach ma piękny.

    OdpowiedzUsuń
  16. ten bronzer i te lakiery tez mi się marzą:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pędzle są swietne i warte kupienia:)
    www.ddoubles.tk

    OdpowiedzUsuń
  18. Lista niczego sobie :) też planuję dokupić kilka pędzli z Hakuro.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szaleństwo :) ja mam szlaban na Essie :)
    A co do aparatu wydaje mi się że lustrzanka będzie zbędna darling :) Ja też tak mam - wystarczy jak wspomniałaś dobre makro. Ja na przykład używam aparatu współlokatorki Canon Sx100 IS, a na opcji makro mogę zrobić zdjęcia moim rzęsom z odległości centymetra, a widać każdą pojedynczą rzęsę :) z resztą jak chcesz mogę ci podesłać przykladowe zdjęcia na maila, a aparat kosztuje 150-200 zł na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna lista ;)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. paletka sleek, pędzle i lustrzanka to i moje zakupowe marzenia do spełnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę by wszystkie punkty się spełniły;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję, że uda Ci się w najbliższym czasie spełnić te zakupowe marzenia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W najbliższym czasie także chciałbym kupić sobie jakiś aparat:)
    I życzę Ci abyś kupiła wszystko z listy:)
    http://dance-is-our-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że jest jakiś straszny szał na Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niektóre rzeczy z Twojej listy są też w moich planach :)) m.in więcej pędzli Hakuro i jeszcze kilka paletek Sleek, Bad Girl też mi się podoba ale chyba najpierw spróbuje tej najnowszej :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Też chcę sobie kupić pędzel z firmy Hakuro : )
    Mam pytanko jakiego aparatu teraz używasz ?
    pozdrawiam
    http://thestarsofgroud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi miło, że obserwujesz mój blog. Żółty korektor pod oczy Inglot się trochę roluje. Lustrzanka też jest na mojej wishliście :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Essie są także na mojej liście.

    OdpowiedzUsuń
  30. calkiem niezle rzeczy na tej liscie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lista jak najbardziej mi podpasowała. Na pierwszym miejscu stawiam pędzle Hakuro na które przymierzam się już dłuższy czas!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. pędzle Hakuro są i na mojej liście - na ierwszy ogień idzie H50s :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z Hakuro polecam pędzel do różu H24, to mój jedyny faworyt z tej firmy. Reszta taka sobie.... za to jeżeli chcesz naprawdę dobre pędzle w przyzwoitej cenie polecam ofertę Zoevy, można kupić u nich bezpośrednio. Real Techniques też nie są złe, ale lepiej nie kupować tzw. setów a postawić na pojedyncze egzemplarze.
    Jak lubisz różane aromaty, polecam Donna Karan Pure Drop Rose. Piękny różany aromat i na dodatek bardzo trwałe, bo ta seria YR niestety do takowych nie należy :(
    Z aparatem za wiele nie pomogę, sama jestem w fazie dokonywania wyboru ale nie sądzę abym postawiła na lustrzankę. Ciągnie mnie do aparatów systemowych, no i obiektywów bo to one są istotne.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podobał się Wam post, w czymś Wam pomogłam lub chcecie dodać jakąś uwagę, zostawcie po sobie ślad w komentarzu.
Nie ukrywam, że najprzyjemniejsze są miłe słowa, ale każde słowo od Was ogromnie mnie motywuje ;*