Translate

25 maja 2014

Dylemat blogerki - TOP COAT!


Witajcie Serce moje ponownie:) Dzisiaj nie owijam w bawełnę i od razu przechodzę do rzeczy.
Na pewno nie raz stanęłyście przed wyborem jakiegoś kosmetyku, i nieważne czy był to podkład, najlepszy tusz do rzęs - wiecie jak ciężko znaleźć dobrą opinię na której można się oprzeć.
Dziś moim dylematem jest wybór najlepszego utwardzacza do paznokci.
Dotychczas przez dłuuugi czas wierna byłam Top Coat'owi Seche Vite, jednak ze względu na jego szybkie zasychanie oraz poprzez jego utrudnioną dostępność (w moim przypadku jedynie zakup przez internet) - postanowiłam wypróbować coś być może lepszego. Przed wyborem stawiam tutaj trzy produkty:

1. Bardzo dobrze znany w blogosferze ESSIE- Good to Go!



Nie ukrywam, ten produkt ma na starcie u mnie najwięcej punktów. Jestem zdania, że lakiery Essie są bardzo dobrej jakości, mają super krycie i długą żywotność na paznokciach. Opinie przeważnie są pochlebne, ale obawy moje budzą informacje dziewczyn, które twierdzą że ten lakier nawierzchniowy szybko glucieje oraz, że zamiast zwiększać trwałość lakieru - on ją skraca. Nie oszukujmy się, produkty Essie są w cenie i tutaj za 15ml płacimy około 40zł - nie jest to niska kwota.










2. ESSIE - Let It Shine Top Coat

Tutaj moje obawy wynikają przede wszystkim z mniejszej ilości opinii, nie ma wielu recenzji tego produktu, przy czym jego cena nie jest wcale niższa: 13,5ml/ok 36zł.
Tylko dwie dziewczyny na wizażu razem oceniają go na zaledwie 3/5 gwiazdek - moim zdaniem bez szału :( Jeśli znacie - dajcie znać, pomocna jest dla mnie każda opinia!

3. Ostatni najtańszy i być może najlepszy Miss Sporty Turbo Dry Top Coat


Jego główna zaleta? Cena! Nie przekracza 10zł za 8ml produktu, a więc jest ponad dwukrotnie niższa. Opinie na wizażu kształtują się bardzo wysoko, jest ich jednak niewiele.
















Jak widzicie - wybór mam dość spory i myślę, że naprawdę nie należy on do najprostszych. Jeśli tylko znacie któryś z powyższych produktów, piszcie proszę w komentarzach pod postem, będzie to dla mnie wielkie ułatwienie.

Oczywiście jeśli macie swój ulubieniec w kategorii utwardzaczy do lakieru, piszcie śmiało, pod uwagę będę brała każdy pojedynczy komentarz. Liczę na Was i do zobaczenia już niedługo! :)
Ciao! :*

44 komentarze:

  1. Ja mam topcoat z wibo i jestem z niego bardzo zadowolona. u mnie lakiery i tak utrzymują się tylko 2-3 dni, nawet Essie :C Zastanawiałam się nad tym Good to go, ale jak na razie jeszcze nie kupiłam, tamten mi w zupełności wystarcza :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety rzadko maluję paznokcie, do pracy nie mogę, więc jedyny top coat z jakim miałam styczność pochodził od Sally Hansen i był średni:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować Miss Sporty. Lakiery Essie mnie nie przekonują. Miałam 3, z różnych źródeł i żaden nie powalił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam Insta-Dri z Sally Hansen, jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie pomogę bo nie używam top coatów choć przydałby mi się jakiś wysuszacz-utwardzacz w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam do czynienia z żadnym z tych lakierów, ale mogę polecić top z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam seche vite i jestem bardzo zadowolona :) Lakier trzyma się tydzień :) A żyję normalnie gotuję,sprzątam i pracuję przy komputerze co też źle działa na końcówki pazurków :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio stałam przy essiakowym stoisku ale ostatecznie na nic się nie zdecydowałam, daj znać co wybierzesz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na razie poznałam Seche Vite ma plusy i małe minusy i czuję, że na stałe zagości w mojej kosmetyczce:) co prawda muszę zamawiać przez internet, ale mogę go odebrać osobiście w moim mieście:)

    OdpowiedzUsuń
  10. akurat z tych żadnego nie używałam


    ps. thx :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od niedawna mam Good to go i jestem bardzo zadowolona, zwłaszcza w kwestii przyspieszania wysychania, bo nie mam cierpliwości siedzieć godzinami aż lakier wyschnie:) Zresztą nawet niedawno o nim pisałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam jeden lakier z essie i jestem bardzo z niego zadowolona, ale skoro tego lakieru są tańsze zamienniki to chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachęciłaś mnie, kupię sobie ten z Miss Sporty, a nie słyszałam o nim wcześniej :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Miss Sporty mówisz - wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Essie są naprawdę godne polecenia ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi interesująco :)

    Ps: Zmieniłam adres bloga zapraszam do ponownego obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam jedynego ulubienca który nigdy mnie nie zawiódł : Sally hansen :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Top coat z Essie wcale nie jest taki dobry jak za tą cenę. Ja miałam ten pierwszy (good to go) i nie byłam zadowolona. Całe szczęście, że to był prezent bo inaczej bym psioczyła.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog, będę tu zaglądać częściej!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie najlepszy jest Seche Vite i nic tego zmieni polecam tez Golden Rose Qick dry

    OdpowiedzUsuń
  21. ja niestety tez zadnego z nich nie mialam ..

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim ulubieńcem jest utwardzacz do paznokci z Paese lub Essence z żelowym efektem :) Świetnie trzymają wszelkie ozdoby! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jeśli miałabym wybierać to wybrałabym z Miss Sporty ;) Pozdrawiam ;)

    Zapraszam do mnie www.mademoiselleevelina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. nice post dear !
    would you like to follow each other on our blog ...?
    let me know ---> http://mcaruso930.blogspot.it/
    I wait for you, kiss!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam na konkurs- do wygrania śliczna bransoletka Chouchou

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. zapraszam na rozdanie:http://poszukiwaczkaprobek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Też szukam Top Coatu i nie mogę się zdecydować :p

    OdpowiedzUsuń
  28. Słyszałam o tym z miss sporty i miałam kupić jednak wtedy nie było go w drogerii więc kupiłam z Pease - akrylowy utwardzacz. Opinie są dość dobre, ja na razie jeszcze testuję ale póki co nie jest zły :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Od niedawna stosuję top coat, wcześniej używałam świetnego fluorescencyjnego lakieru bezbarwnego, podkręcał kolor lakieru i był trwały.

    OdpowiedzUsuń
  30. very nice coat blazzer pics with nice description ,its a unique topic and blogs which i came across , God bless you ,keep on blogging ,thanks for sharing .
    Logo Design Company in Kolkata
    Happy new year 2019 ,to you and to your family ,stay happy and enjoy yo your fullest.
    warm regards from
    Bulk SMS Service Provider in Kolkata

    OdpowiedzUsuń
  31. re you Thinking of learning Spoken English online? Are you like most of the People who understand English and know grammar but just don't have the confidence to speak publicly in English?
    If yes then we have the Solution for you English speaking course 30 days
    The best place for you to remove your hesitation & get fluency.
    This app is Ideal for practice English at home to Housewives, Professionals & Students (preparing for SSC, Bank PO, Civil Services Exam, or any other Competitive Exams).

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podobał się Wam post, w czymś Wam pomogłam lub chcecie dodać jakąś uwagę, zostawcie po sobie ślad w komentarzu.
Nie ukrywam, że najprzyjemniejsze są miłe słowa, ale każde słowo od Was ogromnie mnie motywuje ;*